Glasögon problem

image279

Åhh vilken trött dag jag har haft idag!
Gissar på att jag sov innan 2200 igår och trotts det så försov jag mig imorse, kom dock ej försent till föreläsningen, men iallafall. Det är nog som Ida sa att om man försover sig så är man lite efter hela dagen.
Har varit på funk ikväll, var väldigt kul och jag tror det blir ännu roligare när man har lärt sig alla steg jätte bra och kan ta ut sig mer. Måste boka in det till veckan igen. Imorgon har vi våran "vilo dag", mest bara för att vi måste skriva den där rapporten som ska vara inlmänad i övermorgon. Men på torsdag kör vi igen :) och idag fick jag Fiso att promenera den lilla biten hem med mig :)

Har hämtat ut mina glasögon idag, vet inte riktigt vilken båge jag ska välja?? har stått framför spegeln i evigheter och bara funderat, funderat och funderat, tagit av och tagit på. Och ändå är jag inte klokare. den bruna eller den svarta? Fiso tycker brun, Petter tycker svart, och jag vet inte alls vad jag tycker?! suck.

Näe, nu ska jag nog säga godnatt för idag.
Fattar inte varför jag är så himla trött hela tiden?

Kommentarer
Postat av: Elin

Utan att ha sett dem på så skulle jag säga svart. Tror att det är fint med mörkbåge till ditt svarta hår. Hoppas du kan bestämma dig och du lyssna inte för mycket på vad omgivningen säger utan ta dem du själv tycker:)

2008-02-06 @ 12:47:56
URL: http://elinrydberg.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0