galej.

image287

Hade en superbra dag igår med Kajsa :)
Först lite frukost/lunch på skolan innan vi tog bussen ner på stan och gick i affärer, för att sedan ta en fika på mekka och skvallra ;) Innan vi for hem så förtjänade jag tulpaner och väl på buketten så tyckte även Kajsa att hon förtjänade tulpaner. Så med blommorna i vår hand tog vi sedan bussen hem igen! Och tur var då det, för med den där knäppjöken kan man juh inte vara allt för länge ;) finns juh risk för att få magmuskler av allt skrattandes ;) hahaa. Sen for jag och Petter och handlade lite, åt god mat och såg film.

Idag har jag vaknat tidigt, varit och solat med Kajsa och sen ut på ersboda på hm, bolaget, stadium och intersport. Ikväll ska nämligen jag och Kajsa slå klackarna i taket och dra ut på galej :D
MEN innan det så ska vi  hinna med ett träningspass på iksu, så idag är det både shake it på iksu och sen på krogen ;) Tror det kommer bli en väääldigt kul kväll :D

Ciao.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0