Födelsedags partaj :D

image271

Vilken dag det var igår!
Började dagen med att kliva upp tidigt och tvätta, sedan storstädades det i hela lägenheten.
Rensade ordentligt bland alla saker, hängde upp tavlor och krokar, slängde ut dom gamla skåpen, putsade och skurade tills allt glänste! Så nu är det riktigt riktigt fint och städat här hemma hos oss =)
När vi äntligen var färdiga med städningen så var det bara att slänga sig i duschen innan Olof (det andra födelsedagsbarnet), Douglas och Neam kom. Det blåstes ballonger, muffin pyntades och banderoll gjordes.
Sedan började våra gäster droppa in en efter en och med sig hade dom fin fina presenter, vin, asti, choklad, en godiskaktus och den bästa presenten av dem alla; SVARENS BOK!
Känner på mig att jag kommer få mycket använding av den ;) hahaa.

Hade en super trevligt kväll här hemma hos oss :D så trevligt så att jag till och med har glömt bort att använda kameran, tyvär! Ytterst få bildbevis finns, ska ladda upp dom senare! Det är ngn mystisk fotograf som har fotat och glömt att använda blixten.

Nåväl, sedan begav vi oss ut på corona :) Hade super kul även där, det dansades, spilldes och skrattades :)
Är glad att mina älskade Kajsa var über snygg och förfriskad, annars hade jag haft dåligt samvete för all dryck som råkades hamna på golvet ;) hahaa.
Senare på natten när det bagav sig hemmåt igen så blev det en favorit i repris igen!
Jag blev så jäkla less på att det gick så söligt att gå i högklackat, så då kom jag på en ultimat idé och gick barfota ända hem i snön. Tåls att tillägga att det inte var det minsta kallt! :)
Väl hemma blev man varm igen med en massa mys och idag har vi sovit ganska länge, ätit frukost och tagit oss ut i det härliga vädret :) Blir så himla lycklig varje morgon som solen skiner :D

Nu är det dax att börja laga söndagsmiddagen så den är klar innan mina kära pälsklingar kommer :)



ADJOS ♥
Kommentarer
Postat av: Anonym

det låter ju bra, verkar som att du hade en bra kväll iaf ;) du får din present på posten, iaf ena ;) kan säga att ena saken är en vila t-shirt, orange, men måste fixa ett sånt där paket kuvert så du får den :)

2008-02-03 @ 22:14:25
URL: http://theresan.blogg.se
Postat av: Anonym

hehe men klart du ska ha en present ;) ska försöka fara o köpa ett sånt där paketkuvert ikväll. har precis kommit hem från skolan, har slutat tidigare för har skrivit en inlämningsuppgift o det gick snabbare än väntat :) nå vad söt du, blir ju rörd!

2008-02-04 @ 11:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0