afro POWER dance!

image276

Vaknade på fel sida imorse och har kännt mig hel deppig hela dagen :/
Har legat i sängen i säkert en timma och bara stirrat rakt ut genom fönstret efter att jag kom hem från skolan, legat med frågornas bok tryckt mot bröstet och bara deppat ännu mer.. MEN sen så ringde Fiso och upplös mig om att snart var det dax för afro power dance på iksu. Så jag klädde på mig ordentligt och började promenera dit, trotts att Petter insisterade på att jag skulle ta bilen! Men deppiga jag kände mig som en koloss och trottsade den varma bilen. För som ni säkert vet så finns det inga dåliga väder, bara dåliga kläder!
Afron överaskade mig väldigt mycket, min negativa inställning förvandlades helt klart till en väldigt possitiv upplevelse :D Sjukt kul, och väldigt jobbigt! Det var inte alls som jag trodde :D Och detta lär jag gå massor av fler gånger på! Efter passet så försökte jag få Fiso att promenera hem med mig, tyvär utan resultat! Men jag förstår hennes argumentationer ;) hahaa. Nåväl, skönt att få gå en lite promenad hem oxå när man är så varm :)
Summan av kardemumman är att jag känner mig så otroligt glad och fylld av ny energi efter det här passet! Detta rådde verkligen bot på min super deppiga och gråa dag, och gjorde mig super happy! Så förhoppningsvis så är det slut på dessa dagar framöver! :D Nu ska jag däremot hoppa in i duschen medans min älskade lagar middag!

Puss&Kram ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0