.......

image378

Är "ledig" i en vecka framöver (läs: vi ska skriva en examinations upg).
Var på skolan imorse och kopierade från böckerna, och gick igenom frågorna med några från klassen, känner mig inte ett dugg motiverad. MEN det är bara att ta tjuren vid hornen och sätta igång, imorgon ;)
Tror att när man väl sätter igång så går det nog av vägen. Förhoppningsvis så går det fort.

Igår var jag m. Jenny och Helena på pump och jag undrar om det var imorgon Jonna menade att vi skulle på stepmuskel? :) idag är det iallafall vilo dag! Promenaden hem från skolan m. Fiso är nog den enda träningen jag kommer åstadkomma idag. Kring halv6 ska vi fara på kalas hos Maria och efter det är det skola igen (fotokursen).
OCH SEN är det top model dvs. jag, Fiso och Neam kommer sitta bänkade vid soffan, i utbildningssyfte såklart ;)

Fiso drog nyss hem, vi har suttit här och pysslat, hon är överväldigad över hur mkt pysselsaker en människa kan ha. Kanske måste jag skaffa ett pysselrum snart, undra vad jag skulle kalla det? örtgården, möjligheternas rum, hmm? ;D förslag? Aston blev deprimerad när hon for, iallafall tillfälligt. Han vägrade gå hem igen efter att vi följt henne den "långa" vägen till busshållplatsen. Nåväl, dom återförenas juh lite senare.
Kommentarer
Postat av: J

stepmuskel (+core) på freeeedag! ;)

2008-02-21 @ 01:27:03
Postat av: Elin

åh vilka vackra tejer :) Ska absolut kolal upp det där med blommor.. men än har jag ju god tid på mig, vi är inte ens förlovade än...

2008-02-21 @ 08:16:29
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Fia

WHAHAHAHA pysselrum är din kopp med te, tror jag! klart Aston blir deprimerad när jag far, han tycker ju att jag har finast pattar! ;)pyss

2008-02-21 @ 16:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0