.......

Idag känns det som att jag har fått mycket uträttat även fast jag egentligen kanske inte har det..
Började dagen med en välförtjänt sovmorgon, käkade frulle och gjorde mig redo för att åka ner på stan.
MEN innan det så gjordes det ett stop hos Fiso, ett stop ner i tvättstugan och sätta i tvättmaskinen och ett stop på skolan, dumpade av Petter och lämnade in protokollet. SEN bar det av ner på stan, var och fixade med glasögonen, det blev dom svarta tillslut trotts mycket beslutsångest. Igårkväll var jag 100% säker på att jag skulle ta dom bruna, men idag vände det och det blev dom svarta iallafall. Passade på att gå runt på lite affärer, men jag blev snål och började fundera om jag verkligen verkligen behöver det jag kollade på, svar nej.
Sen så kom jag även ihåg någonstanns i bakhuvudet mitt och Emmsis köp stopp ;)

Efter stan bar det av hemmåt igen, fixade med tvätten och chillade.
Kring 1700 drog jag ner till iksu och passade på att sola innan passet började, har varit på funk idag igen.
Tänkte att jag skulle få känna mig duktig, men ny instruktör betyder oxå ny koreografi! tyvär.
Var inte ett roligt pass alls, och kände mig rätt borta för det mesta, men helt färdig har jag varit efteråt iallafall.
Tror att även om man inte hänger med på alla steg så går det juh att ta ut sig på dom man kan, och när man inte är helt borta så har det juh bevisligen funkat! :)

Nu ropar min älsko pälsko på mig att det är middag och sen blir det myyyyyyyyyyyyys ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0