Pelle Plutten



Idag har jag klivit upp tidigt trotts att jag är ledig, men det är väl så när man har barn (läs: Aston) och har en massa ansvar. Nåja, vi klev iallafall upp tidigt och for till Gammelstadens djursjukhus på återbesök, Aston nosade direkt upp godisburken och lyckades få 2st av veterinären ;) Att sedan veterinären tyckte det var en bra idé att vi fortsatte fara och simma med honom gjorde nog Aston bara ännu lyckligare, han var nog nämligen en supersöt säl i sitt förra liv ;) Plutten är iallafall bra i tassen/leden nu, men ska fortfarande ta det lite lugnt och inte springa och vara igång så mkt nu på premiären.

Efter vi var klara där så for vi en sväng till storheden och gick på biltema, suck, men vad gör man inte för sin älskade? ;)
Mös en massa när vi kom hem och for sedan och hämtade lite chinamat till lunch :) Efter det åkte jag till underbara Therese, var på mission och käkade bulla ;) det var gött.
Ikväll har jag barit hos mormor och bara surrat, försökt få henne att bestämma planer inför 30+ dagen och FÖRSÖKT få henne att släppa senil spärren ;) haha. Det är så mys att vara hos mormor ♥
Hmm.. vad har mer hänt? Jag har blivit lurad av Kajsa, och jag har sedan i min tur lurat Therese, Emmsi gick dock ej att lura för ovanligheternas skull ;) hahaa.

Nåväl, nu är det mys med Paston och Petter framför en film som gäller och imorgon får vi se vad som händer, jag har juh trotts allt sommarlov :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0