sjuk & väldigt ynklig.

Jag har ont i hela min kropp, det strålar ondhet överallt speciellt i alla leder och muskelfästen..
Jag har ont i fingrarna, i knäna, över rumpan, benen, ryggen osv. osv. Jag mår lite illa, fryser och svettas om vart annat, igår hade jag feber och idag har den väl påbörjat. Jag är trött, helt orklös, min hals har börjat svullna upp  och jag har ätit ipren till förbannelse men inget händer. Jag saknar min mormor (som förövrigt har samma symptomer som mig idag).  Och jag tror jag har förutom influensa även fått ledgångsreumatism, i förtid.
Helt seriöst så har jag aldrig haft så här ont i hela kroppen någonsin tidigare, misären har aldrig varit så här stor som den är nu över en jäkla influensa.

Jag önskar att Petter kunde komma hem från skolan och ta hand om mig, pyssla om mig, och som igår pussa och stryka på mig. Jag behöver en bra men okomplicerad film, glass, godis och china mat direkt importerad ifrån Kalix. Men som tur är så har jag min älskling Aston som värmer mina fötter just nu. Vilket är ett stort plus eftersom att nu när man är vuxen så måste man fixa allt pyssla om själv. Jag ska ta fram kyckling från frysen och göra en stark kyckling soppa, jag ska själv fara på ica och köpa godis och jag ska själv ta och fixa fram en bra men okomplicerad film, eller till och med kanske flera eftersom jag inte tänker göra nått mer efter jag har gjort allt det där.

Det är synd om mig, riktigt synd om mig..
Plz, send me mommo och china mat från Kalix.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0