PUST.

Min dag har varit en otroligt tung och pinande dag.
Vaknade med nackspärr som sedan har resulterat i att jag hela dagen har haft ont i huvudet.
Dessutom så har jag varit tvungen att ta tag i inlämnings uppgiften i politisk kommunikation som ska vara inlämnad senast imorgon bitti 9.45 ! PUST. Nåväl, efter att återigen ha knarkat ipren som lindrade min smärta lyckades jag ta tag i uppgiften och göra den klar.. Så för ca 30 min sedan var Jag, Jenny och Fiso och lämnade in våra uppgifter på instutitionen och för första gången på hela dagen kan jag andas ut !PUST! Antar att jag kommer måsta komplettera den, men jag orkar inget mer idag. Nu ska jag gå och mysa med mina älsklingar som kompensation för att jag har varit elak och fräst åt dom hela dagen. Ciao ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0