MYS.

I was waiting for so long, For a miracle to come. Everyone told me to be strong, 
Hold on and don't shed a tear. Through the darkness and good times I knew I'd make it through,
And the world thought I had it all, But I was waiting for you.

Ohh viken mysmorgon jag har haft ;) vaknade tidigt, legat och lyssnat på musik, pussats och gossats i våran nybäddade säng (tror aldrig man sover så gott som när det är nybäddat). Tagit en liten promenad med Aston, myst ännu mer, tagit en låååång lååång dusch och alldelens nyss har vi ätit en supergod frukost med en massa frukt och mums :)

Igår städade jag som en galning medans både Petter och Aston kom med dåliga ursäkter om varför dom var tvungen att fara iväg just då. Och länge höll dom sig borta, min att göra lista han jag juh nästan göra klar själv :/
MEN som straff så fick dom fixa middag och efterrätt :) ha.
Igår hade vi Simon och Carro här på middag, klyftpotatis, fläskfilé och egengjord ädelostsås :) jätte gott.
Och lagomt tills idol började så klampade mina kära fyrfotingar in aka. Neam, Nippe, Fiso och Veggo :)
Så igår var det lagomt trångt i soffan, men dock väldigt mysigt ;) Och som vanligt när jag och Neam börjar bli för trötta, så får vi upp en massa konstiga bilder i huvudet som bara urartar mer och mer på vägen. Vi ligger alltså och garvar halvt hysteriskt och alla andra skakar på huvudet ;) Men som tur är så hade vi fruktsallad (botar trötthet).

Näe, nu ska jag platta håret och fixa mig lite.
Sen bär det av på road tripp med Fiso & Neam.

ciao ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0