*

Idag är det snö på riktigt :)
This is the view from my kitchen window..



Men även fast det är vackert så förstör snön lite av min framfart idag.
Jag kan ex. ej längre använda bilen eftersom Petter inte bytt till vinterdäck.
Och jag hade behövt fara och handla lite inför morgon dagen, plus så hade det varit smidigt när jag och Fiso ska ha syjunta med Helena. Nåväl, det finns juh buss :) Ska snart kila ner till affären här brevid och köpa ngt så jag kan ta ut lite pengar :) Så att jag faktiskt har råd att åka ngn buss idag! Måste komma ihåg att ta med andra kläder till Fiso ikväll så jag inte måste åka hem med bussen i min fula mundering :)

Näe, nu ska jag ta och göra mig redo för en underbart härlig dag :)
Ciao. ♥
Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh vad härligt det ser ut med snö! Hoppas vi också får det snart :)

2007-11-03 @ 16:06:56
URL: http://wildbee.blogg.se
Postat av: emma

Nä!?? du skämtar...!?!?!?! VILL OXÅ HA!!!!!!

2007-11-06 @ 10:58:00
URL: http://www.emmarydberg1985.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0