all by my self.

Gud vad det känns konstigt att vara helt själv, eller ja.. Jag har juh Sixten, men han är tyvär inte så mysig.
Skulle väl kanske inte säga att jag håller på att dö av ensamhet, är rätt skönt att ha lite lugn och ro för sig själv i ngra dagar. Men Omysigt som tusan är det då iallafall att inte ha ngn som ligger och pussar på en om kvällarna, eller världen gossigaste gossegris som kurar ihop sig kloss i en. Saknar mina nog pälsklingar lite smått ändå..

Har tillbringat dagen på stan med Acke, Fiso, Neam och Helena. Shoppat diverse nödvändigheter inför morgondagen. Jag och Fiso kommer förövrigt att ha den appsolut fulaste munderingen ni någonsin skådat!
Bildbevis dyker väl antagligen upp lite senare.. Har handlat pensel och fått akvarell färg av Neam, så nu ikväll har jag legat och skissat lite på hur jag ska måla :) det kommer nog bli sött.
Är lite små sugen på att börja nu på en endaste gång, men jag är för trött.

Har även tagit fram löjrom och handlat ingredienserna för att göra en löjromsbomb.
Eftersom att jag är själv så får man frossa/unna sig sånna saker. Önskar att jag hade haft ett badkar nu faktiskt, men bara för en dag. Då hade jag gjort skumskägg, tänt ljus och lyssnat på enya el. liknande ikväll och bara tagit hand om mig själv. Fast iofs, som det känns nu så hade jag väl antagligen drunknat i badkaret pga. sömnbrist.
Fast egentligen har jag inte sömnbrist heller, har sovit jättebra och jättegott hela veckan.

Om jag skulle beskriva min ultimata morgondag så skulle den se ut så här;
- Vaknar och mojjar mig i sängen
- Gör morgonritualen
- Tar på mig myskläder
- Lagar till en lyxig frulle
- Mojjar ännu mer
- Tar en härlig promenad runt nydala i solen
- Plockar undan efter dagens middag som fortfarande står framme'
- Göra klart hemsidan
- Städar lite ytterligare i hela lägenheten som faktiskt är ganska okej ändå för tillfället
- Tar fram penslar, papper och färger och börjar måla i det underbara dagsljuset som skiner in
- Har fortfarande på mig myskläder
- Tar en lång och skön dusch
- Återigen på med myskläder
- Lyxar till det med löjromsbomb och en bra film på kvällskvisten
- Går och lägger mig tidigt med en bra bok
- Överraskas av Petter och Aston som kommer hem en dag tidigare bara för att dom älskar mig ♥

Men istället så kommer nog morgondagen och söndagen  bli lite mer så här;
- Vaknar
- Mojjar
- Morgonritual
- Frulle
- Dra för gardinerna
- Tv
- Sy klart ( eller rättare sagt påbörja dagens oklara projekt ) hos Helena
- Åka hem
- Duscha
- Äta mackor och fil till middag
- ta cykeln ev. bussen till Fiso
- Festa i våra fula munderingar
- Cykla el. eventuellt ta bussen hem i min fula mundering
- Slockna i sängen med den fula munderingen på
- Vakna på söndagsmorgonen med huvudvärk
- Måsta ta tag i städningen innan dagens söndagsmiddag och hemkomst av pälsklingarna
- Åka och handla (förhoppningsvis är den fula munderingen borta)
. Göra klart hemsidan
- Pussas ♥
- Laga mat
- Se film
- slockna

Vilket det blir återstår att se.
Sov gott :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0