Jag skulle egentligen gör ngt vettigt, men det blev det här :)

Dagens låt: Alicia Keys - No One
Dagens klädsel: baggy jeans, vitt linne och svart långärmad tröja.
Dagens frisyr: fläta i luggen
Dagens smink: vanliga
Dagens planer: Just nu sova efter en låååång tung men dock rolig arbetsdag.
Dagens vill ha: Petters paket till mig som han egenhändigt har slagit in idag :) nyfiken.
Dagens saknad: vill att Petter ska lägga sig i sängen med mig och mysa ;)
Dagens drog: ipren
Dagens tråkigaste: mina knän som knappt går att gå på
Dagens måste: jobba och nu skriva julklapps litsta så att allt går fort imorrn
Dagens köp: cina mat och äpplen
Dagens dricka: vad annat än vatten?
Dagens roligaste: har myst med moffe, lena och therese :) samt min efterlängtade jobb dag :)
Dagens kärlek: Petter och Aston ♥
Dagens mående: trött i huvudet och knäna men lycklig för det :)
Dagens rätt: tandorii de luxe -MUMS-
Dagens bekväma: sängen, täcket, kuddarna, you name it!

Namn: evelina
Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: fantastiskt
Favoritgodis: hellre chips
Är det nåt du absolut inte äter: korvstumpar
Kläder just nu: hmm.. trollor
Musik just nu: Alicia Keys . No One
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: barocken helt klart!
Planer för hösten: skola, skola och skola :)
Är du bra på matte: njaaa.. inte lika bra som Petter iaf :)
Saft eller alkohol: fortfarande är vatten helt klart bäst till allt!
Hur många kuddar sover du med: finns 6 kuddar i våran säng, men jag sover nog med högst två
Favoritväder: regn, strålande sol, snöstorm, det finns nämligen inga dåliga väder, bara dåliga kläder ;)
Spelar du nåt instrument: kan plinka på pianot men där tar det stopp
Morgon- eller nattmänniska: morgon männsika, man kan juh inte sova bort dagarna :)
Sparare eller slösare: spara, vad är det? ;)
Vem är viktigast för dig: min familj och mina vänner ♥
Bästa film: älskar dagboken :)
Tror på liv på andra planeter: varför inte? :)
Har du några homosexuella vänner: ett par :)
Hur många barn vill du ha när du blir stor: ett, absolut högst två
Bio eller promenad: promenad
Är du kittlig: under fötterna
Snarkar du? ibland, oftast när jag är super trött el. sjuk
Stjärntecken? vattuman (gillar att bestämma)
Rädd för insekter? inte ett dugg
Äckligaste insekten: om orm skulle vara en insekt så skulle det väl vara de :)
Största svaghet: är alldelens för känslosam
Det här är jag bra på: svammla :)
Bästa bok? gillar Patricia Cornwell, men har ingen favorit just nu
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Jag vill vara Peter Patrelli
Vad vill du jobba som? florist, webbdesigner är väl det som lockar just nu :)
Chips, morötter eller godis? chips
Pizza eller hamburgare? usch!
Skriver du dagbok? blogg, slutade skriva "riktig" dagbok när det blev ljusare tider
Har du nån flickvän/pojkvän?: Jo, sen 4år, 6månader och 21 dagar sedan ♥
Tänker du någonsin tatuera dig ?: har en liten på ryggen och nästa framtida blir på bröstkorgen
pierca dig ?: förutom öronen så har jag 4st, nej vänta har tagit ut den i tungan (less) så 3st :)
Var nånstans? kinatecken på ryggraden, 1 i läppen, 1 i naveln, 1 i bröstvårtan och nu inte 1 i tungan längre :)
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Just nu snabbstädat inför hemfärden, annars städat.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? : nej
Vad hänger på väggarna i ditt rum? i mina lägenhet hänger det, lampor, tavlor, speglar, klocka, hyllor osv.
Hur är din drömtjej/kille? : Precis som den jag har nu ;)
Hur många syskon har du? 7st
Vad är du mest rädd för? : att förlora min mormor, min livsängel..
Är du rädd för blod?: Näääää..
Saltar du på maten? : För mkt enligt vissa ;)
Gillar du och sjunga? Ja för mig själv iaf :) då går det vilt7högt till ;)
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Är en estetisk person så, estet ;)
Anser du att du är stark? annars skulle jag juh inte ha tatuerat in det på ryggen ;)
Brukar du sola? Ibland, men inte just nu :)
Vad gör du om du får hicka? dricker vatten upp och ned (bästa knepet)
Har du komplex och för vad?: Vem har inte det? jag vill ha en stor rumpa iaf!
Kaffe, te eller inget? usch till båda
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0