Helgen :)



Har inte haft ro eller ork att skriva på sistone, men nu tänkte jag försöka mig på det iaf :)
I fredags åkte Petter till Kalix för att hämta hem Aston :D har längtat så otroligt i två hela veckor efter honom.
Tog det super lugnt på dagen, och inväntade vad kvällen hade att erbjuda, nämligen återsittning med 90tals tema :)
Påbörjade fixingen, Fiso kom hit och vi gjorde en playlist med BARA Britney Spears, det roliga är att Fiso kunde varenda Britnay låt utan till och då hör det till saken att hon säger sig avsky Britney! Hon har fått mig att tvivla vill jag lova ;) Jag och Fiso var från början många slash mellan det mesta 90talet hade att erbjuda, men insåg sedan att det var enklast att säga att vi var Brittans bakgrundsdansare (hit me baby on more time) eftersom att vi inte orkat köpa en blond peruk el. bleka vårat vackra svarta hår! :) Nu så här i efterhand så inser jag att vi hade nog passat bättre som tatu ;) Snygga m. ej blont hår och låssas lesbiska ;) hahaa.

Kvällen var verkligen superb! sällskapet var perfekt, maten var god, baren fungerade som den skulle och MUSIKEN var på topp. Endast 90tals hits hela kvällen ;D Ibland så undrar jag hur vi någonsin skall kunna slå den här sittningen?? Hade så sjukt sjukt sjukt kul! På namnskyltarnas baksida (hockey kort) så fanns det ett hemligt meddelande för endel. På min stod det, du ska under kvällens lopp delta i danstävlingen (ledarna vet vem du är) och så skulle även min bordspartner Douglas göra, så vi var 4par tror jag som deltog i den och 4 låtar. MEN ingen var lika bra som jag och Dogge :) självklart så vann vi ;) det måste ha varit våran sensuella tryckare som tog hem det ;) Spexen var jätte bra och så fick vi juh se på film såklart ;) hahaaa. Titta och njut ---->

http://www.youtube.com/watch?v=ds9hlTtiG4U

På lördagen så var jag helt seg i hela kroppen och skallen, hade stora planer om att måla och städa, men dagen tillbringades mestadels i soffan under täcket med film. Den största ansträngningen jag gjorde var att gå ner till butiken här brevid och köpa juice och en bullens varmkorvsburk. Till och med han i kassen (som förövrigt alltid är super gullig och trevligt) insåg mitt tillstånd och sa att jag såg sliten ut, men att man inte bara kan plugga hela tiden utan måste få ha lite kul oxå :) Så med tunga svåra steg gick jag hem och kokade korv, drack juice och låg i soffan och såg mer film. På söndagen vaknade jag HALV 4, jag hade sovit i nästan 15h då, jag trodde inte mina ögon när jag vaknade och såg vad klockan var. Har aldrig någonsin i hela mitt liv sovit så länge, jag var till och med tvungen att dubbel kolla med både datorn och klockan i köket, men det stämde. Så där for hela min söndag oxå, åt frukost lagomt till middagstid, såg på film och städade innan Petter och Aston kom hem kring kl2200.
Sen mös vi och tro det eller ej, jag somnade på stört! Igår så var det dax för en ny kurs att börja, webbdesign, ska bli jätte spännande och jätte kul :) Dock så var jag tvungen att åka hem från dagens lektion, smet efter 40min på första raste pga. TRÖTTHET !! mina ögon värkte och jag kände mig alldelens svimmfärdig av sömnbrist.
Jag undrar om det är ngt fel på mig? Jag sover aldrig så här mkt, fast det kanske är det som är problemet? att jag väldigt sällan sover ut. Hur som helst, just nu ligger jag i sänge och vilar. Petter och Aston sover fortfarande, ska snart kliva upp och göra ngt, ska bara hitta styrkan. Idag ska jag föresten även klippa mig oxå :) Har aldrig klippt mig med så här kort mellanrum (3mån) men nu när man har kort hår så känns det så ovårdat om man inte håller efter det. Sen kan det juh vara kul att vara lite nyklippt och fin till jul :) åhhh, det påminner mig om att jag måste ringa til buketten idag och säga när jag kommer hem så att dom kan skriva in mig på schemat! :)

http://www.pixbox.se/alb645510 (pixbox, albumet m. återsittnings bilderna)
Kommentarer
Postat av: Anonym

jo känns skitskoj alltså. längtar så efter dig, men snaaaart kommer du

2007-12-13 @ 19:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0