Äntligen jullov :)

Gud så snabbt veckorna har flytit iväg :) imorgon drar vi (Jag, Petter, Aston, Fiso och Herman) mot nordligare trakter och det ska bli SÅ JÄVLA SKÖNT! :) Så här ser mina planer ut fram tills julafton;


Imorgon:
  • mys & middag hos Emmsi.
  • Klä granen hos mommo och mysa med henne.
Fredag:
  • 0900 startar dagen på buketten och 2115 slutar den.
Lördag:
  • Julklapps shopping i Lule med Emmsi, Ida och Stina.
  • Utgång på hotto (hemvändar kväll).
Söndag:
  • 1200 börjar återigen dagen på buketten.
Måndag:
  • JULAFTON
  • 0800 - ca 1300 på buketten.
  • Fira jul hos mamma m. syrrorna och Acke.
  • Fira jul hos Petter m. Jojjo, Åsa & Lars-Göran + julmiddag.
  • Fira jul hos Ea och kusinerna  m. mormor, acke, morfar & Lena, Farbror Tobbe och Petras släkt.
  • Gå två hus bort och fira jul hos Petters faster Anna och hela släkten på Lars-Görans sida.
  • Åka hem och mysa ♥

Mina planer för idag ser däremot lite tristare ut, håller på att tvätta och städa så att allt är fint när man kommer hem igen, vskyr verkligen att komma hem efter att man har varit borta och allt är i en enda röra. Dessutom så måste jag packa ner allt jag ska ha med mig hem, kläder, internetdosor, laddare och hit o dit, suck, känns alltid som om man har glömt ngt! Men efter det så blir det bara mysi pysi med mina två älsklingar, kan inte fatta att vi har haft Aston i över 6månader, det känns som att han alltid har funnits här ♥ Och jag kan inte heller förstå att jag och Petter har varit tillsammans i 4år 6 månader och 18dagar :D Tror verkligen att jag är den lyckligaste människan på jorden just nu :)

Näe, tillbaka till städningen nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0